loading...
تحلیل بورس تهران
علیرضاپرنده بازدید : 121 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

سال ۱۳۹۴ را به تک تک شما عزیزان و همراهان تبریک می گوییم .

در این فایل صوتی که پخش شده از رادیو اقتصاد از مهندس صابریان در مورد پیش بینی بازار بورس و مسکن در سال ۱۳۹۴ است ایشان سعی کرده اند مهمترین نکاتی که قابل بیان از طریق رسانه جمعی است را بیان کنند

قطعا سرمایه گذاران حرفه ای باید این نکات را در سرمایه گذاری خود مد نظر بگیرند

علیرضاپرنده بازدید : 116 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
ردیابی بارش بی اعتمادی در تالار یخ زده حافظ 
چرا حقوقی ها به عهد خود وفا نکردند؟ 
هنوز یک هفته از پیمان حقوقی ها مبنی بر حمایت از بازار سهام و اعتقاد به رشد نماگرهای آن سپری نشده که طی دیروز و امروز عرضه تدریجی سهام و واگذاری صف های خرید وارد فاز جدیدی شده است.
علیرضاپرنده بازدید : 144 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت 


از تولید 90میلیون و 363 هزار مترمربع کاشی و سرامیک در چهار ماه نخست سال خبر داد و گفت : این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 3.8درصد رشد نشان می دهد. 


به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران (شاتا) ،


محمد فاطمیان با اعلام این خبر افزود : در تیر ماه ، تولید کاشی و سرامیک به 24میلیون و830 هزار متر مربع رسید که در مقایسه با تیر پارسال رشد 4.5درصد دارد.


فاطمیان گفت : تولید سیمان در 4 ماهه نخست امسال به بیش از25 میلیون و655هزار تن بالغ شد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 5 درصدی نشان می دهد. 

علیرضاپرنده بازدید : 120 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش‌بینی کیتکو از قیمت طلا در هفته جاری

به گزارش اقتصاد آنلاین، نتایج نظرسنجی این هفته کیتکو درباره قیمت طلا دارای یک شکاف میان نظرات شرکت کنندگان است بطوری که نیمی از شرکت کنندگان افزایش قیمت ها را پیش بینی می کنند اما نصف دیگر کاهش و یا عدم تغییر را.


 

از 28 شرکت کننده در این نظرسنجی، 14 نفر افزایش، 9 نفر کاهش و 5 نفر عدم تغییر یا حرکت در هر دو سو را پیش بینی کرده اند.
هفته گذشته 61 درصد از شرکت کنندگان، کاهش طلا را پیش بینی کردند. اما این اتفاق نیفتاد و قیمت ها 22 دلار افزایش یافت. این یعنی شرکت کنندگان در هفته گذشته نتوانستند روند بازار را به درستی پیش بینی کنند.

آنهایی که بازار را افزایشی پیش بینی کرده اند، معتقدند که طلا پس از توقف دو هفته ای در سطح حمایتی 1350 دلار در هر اونس، به سمت بالا حرکت کند. یکی از شرکت کنندگان در این باره گفت که طلا در کوتاه مدت روند افزایشی را در پیش خواهد گرفت و قیمت ها می تواند تا 1500 دلار در هفته های آتی افزایش پیدا کند.
از طرف دیگر ایرا اپستین معتقد است که "ما در نقطه ای هستیم که باید تعدیلات مربوط به متوقف شدن برنامه تسهیل کمی فدرال رزرو را ببینیم. فکر نکنید که این اتفاق نخواهد افتاد، حتما اتفاق می افتد. فقط بحث زمان مطرح است." وی همچنین نبود تورم، کاهش نگرانی ها از جنگ در خاورمیانه یا کره شمالی، تغییرات در نرخ ارزها، اقتصاد کند اما رو به رشد آمریکا و یک بازار سهام پرقدرت را از دیگر عواملی برشمرد که اجازه افزایش یافتن به طلا نمی دهد.

علیرضاپرنده بازدید : 171 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

به اطلاع علاقه مندان به استفاده از موبایل برای رصد بازار و انجام معاملات در بازار اوراق بهادار می رساند نسخه جدید نرم افزار موبایل مفیدآنلاین مخصوص سیستم عامل جاوا تهیه شده و آماده دانلود می‌‎باشد.

لینک دانلود

علیرضاپرنده بازدید : 144 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

بازار جهاني

نگاه منفی برخی تحلیلگران به افق بازار مس 

قیمت مس در بورس شانگهای و لندن حدود 5/0 درصد افزایش یافته و به ترتیب به ۹۴۵۰ و ۸۱۵۰ دلار در هر تن رسیده است. 

به گزارش اقتصاد آنلاين انتشار چند خبر مثبت از اقتصاد چین و آمریکا در پایان هفته گذشته عامل این رشد بوده است، اما برخی تحلیلگران معتقدند رونق بازار مس در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ کاهش خواهد یافت.

علیرضاپرنده بازدید : 148 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

براساس قوانین جدید تخفیف‌های تعلق گرفته به راننده‌های با احتیاط با فروش خودرو از بین نخواهد رفت و قبل از پایان بیمه‌نامه به اتومبیل بعدی او یا فامیل‌های درجه یک‌اش منتقل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران هر کسی که بیمه‌نامه شخص ثالث خریده حق دارد آن را گم کند و المثنی رایگان بگیرد. بر اساس قانون، دریافت هر‌گونه وجهی برای ارائه المثنی بیمه‌نامه یا گواهی برای بیمه‌نامه‌های مفقودی (المثنی) توسط..............
تخفیف‌های‌تان را به خودرو جدید انتقال دهید
برای دریافت المثنی پول نپردازید
بیمه‌نامه شما برای وثیقه کافی است
بیمه‌نامه‌تان را قبل از پایان مهلت قانونی تمدید کنید
منتظر رای دادگاه نمانید
تمدید بعد از دریافت خسارت
درمان رایگان مصدومان

بیمه‌نامه نداشته باشيد از چه خدماتی محروم می‌شويد؟
علیرضاپرنده بازدید : 150 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

معرفی ابزاری جدید در بازار سرمایه؛

قراردادهای سلف نفتی از "الف" تا "ی"


قرارداد سلف نفت، قراردادی است که بر اساس آن شرکت ملی نفت ایران(یا شرکت‌های تابعه)، مقدار معینی نفت خام را بر اساس مشخصات قرارداد سلف، در برابر بهای نقد، به فروش می‌رساند تا در سررسید مشخص (دوره تحویل) به خریدار تحویل دهد

علیرضاپرنده بازدید : 154 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)


قیمت امروز طلا و سکه در بازار

اعیاد هم سیر نزولی قیمت سکه را متوقف نکرد

سکه تمام؛ یک میلیون و 290 هزار تومان

به گزارش اقتصاد آنلاین، روند کاهشی قیمت ها در بازار طلا امروز هم به رغم نزدیک شدن به اعیاد قربان و غدیر متوقف نشد و در آخرین روز هفته شیب قیمت ها هر چند اندک اما بازهم نزولی بود.

علیرضاپرنده بازدید : 167 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

۱. کنجکاوی را دنبال کنید
“من هیچ استعداد خاصی ندارم .فقط عاشق کنجکاوی هستم “

چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید ؟ من کنجکاو هستم. مثلا پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد .به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام . شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید ؟......

پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.


۲ .پشتکار گرانبها است

“من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی میگذارم”

تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند.مانند تمبر پستی باشید ؛ مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید .

با پشتکار می توانید به مقصد برسید.


 

۳ .تمرکز بر حال

“مردی که بتواند در حالی که دختر زیبایی را می بوسد با ایمنی رانندگی کند ، به بوسه اهمیتی را که سزاوار آن هست نمیدهد “

پدرم به من می گفت نمی توانی در یک زمان بر ۲ اسب سوار شوی .من دوست داشتم بگویم تو می توانی هر چیزی را انجام بدهی اما نه همه چیز .یاد بگیرید که در حال باشید.تمام حواستان را بدهید به کاری که در حال حاضر انجام میدهید.

انرژی متمرکز، توان افراد است، و این تفاوت پیروزی و شکست است .


 

۴ .تخیل قدرتمند است .

“تخیل همه چیز است .می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود .تخیلی به مراتب از دانش مهم تر است “

آیا شما از تخیلات روزانه استفاده می کنید ؟ تخیل از دانش مهم تر است ! تخیل شما پیش نمایش آینده شما است .نشانه واقعی هوش دانش نیست ، تخیل است.

آیا شما هر روز ماهیچه های تخیلتان را تمرین می دهید ؟اجازه ندهید چیزهای قدرتمندی مثل تخیل به حالت سکون دربیایند.


 

۵ .اشتباه کردن

“کسی که هیچ وقت اشتباه نمی کند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمیگیرد “

هرگز از اشتباه کردن نترسید .اشتباه شکست نیست .اشتباهات شما را بهتر،زیرک تر و سریع تر می کنند، اگر شما از آنها استفاده مناسب کنید . قدرتی که منجر به اشتباه می شود را کشف کنید .

من این را قبل گفته ام ،و اکنون هم می گویم ، اگر می خواهید به موفقیت برسید اشتباهاتی که مرتکب می شوید را ۳ برابر کنید .


 

۶ .زندگی در لحظه

“من هیچ موقع در مورد آینده فکر نمی کنم ،خودش بزودی خواهد آمد”

تنها راه درست آینده شما این است که در “همین لحظه ” باشید .

شما زمان حال را با دیروز یا فردا نمی توانید عوض کنید .،بنابراین این از اهمیت فوق العاده برخوردار است، که شما تمام تلاش خود را به زمان جاری اختصاص دارید .این تنها زمانی است که اهمیت دارد ، این تنها زمانی است که وجود دارد .


 

۷ .خلق ارزش

“سعی نکنید موفق شوید ، بلکه سعی کنید با ارزش شوید “

وقت خود را به تلاش برای موفق شدن هدر ندهید،وقت خود را صرف ایجاد ارزش کنید .اگر شما با ارزش باشید ،موفقیت را جذب می کنید

استعدادها و موهبت هایی که دارید را کشف کنید ، بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد .

تلاش کنید تا با ارزش شوید و موفقیت شما را تعقیب خواهد کرد .


 

۸ .انتظار نتایج متفاوت نداشته باشید.

“دیوانگی : انجام کاری دوباره و دوباره و انتظار نتایج متفاوت داشتن “

شما نمی توانید کاری را هر روز انجام دهید و انتظار نتایج متفاوت داشته باشید ،به عبارت دیگر، نمی توانید همیشه کار یکسانی (کارهای روزمره) را انجام دهید، و انتظار داشته باشید متفاوت به نظر برسید.برای اینکه زندگی تان تغیر کند، باید خودتان را تا سر حد تغییر افکار و اعمالتان متفاوت کنید، که متعاقبا زندگی تان تغییر خواهد کرد.


 

۹ .دانش از تجربه می آید .

“اطلاعات به معنای دانش نیست . تنها منبع دانش تجربه است “

دانش از تجربه می آید . شما می توانید درباره انجام یک کار بحث کنید ، اما این بحث فقط دانش فلسفی از این کار به شما می دهد .شما باید این کار را تجربه کنید تا از آن آگاهی پیدا کنید .تکلیف چیست ؟ دنبال کسب تجربه باشید !

وقت خودتون رو صرف یادگرفتن اطلاعات اضافی نکنید .دست بکار شوید و دنبال کسب تجربه باشید .


 

۱۰ .اول قوانین را یاد بگیرید بعد بهتر بازی کنید.

“اگر شما قوانین بازی را یاد بگیرید از هر کس دیگر بهتر بازی خواهید کرد”

۲ گام هست که شما باید انجام بدهید .اولین گام این است که شما باید قوانین بازی که می کنید را یاد بگیرید ،این یک امر حیاتی است.گام دوم این که شما باید بازی را از هر فرد دیگری بهتر انجام بدهید .اگر شما بتوانید این ۲ گام را انجام دهید موفقیت از آن شما می شود .

 

 

علیرضاپرنده بازدید : 155 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)


پشت سر شاخص بورس چه خبر است؟

اشتباه نکنید، این رکورد شکنی نیست!

بازار سرمایه تهران در دو ماه گذشته، روزهای خوبی را می‌گذراند. آنچه رکورد شکنی‌های پیاپی بورس تهران گفته می‌شود تا آنجا پیش رفته که در مدت کمتر از دو ماه، چندین شاخص کل بیش از پنج هزار واحد رشد را تجربه کرده؛ موضوعی که بسیار قابل توجه است، ولی واقعیت پشت سر این افزایش یکباره شاخص با این رقم چشمگیر چیست؟

علیرضاپرنده بازدید : 189 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

ترخيص 5/85 درصد از ارزش کل واردات از 10 گمرک در 6 ماهه سال جاري

خبرگزاري موج - 
بيشترين ميزان کالاهاي وارداتي به لحاظ ارزش از گمرک شهيدرجايي و به رقم 8ميليارد و 886 ميليون دلار بوده است.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط‌عمومي گمرک جمهوري اسلامي ايران و براساس آمار دفتر فناوري اطلاعات و ارتباطات، پس از گمرک شهيدرجايي، بيشترين ميزان کالاهاي وارداتي از گمرک بندر امام خميني(ره) با 4ميليارد و 227 ميليون د لار، گمرک فرودگاه امام خميني(ره) با 2ميليارد و 892 ميليون دلار، گمرک تهران با 2ميليارد و 494ميليون دلار و گمرک منطقه آزاد انزلي با يک ميليارد و 360ميليون دلار بوده است.
براساس اين گزارش 5 گمرک عمده ديگر که بيشترين ميزان واردات را در 6ماهه سال جاري به خود اختصاص دادند شامل گمرکات منطقه ويژه بوشهر (1) با يک ميليارد و 216 ميليون دلار، اميرآباد با 450ميليون دلار، خرمشهر با 418 ميليون دلار، منطقه آزاد چابهار و قزوين با 349 ميليون دلار بوده است.
اين گزارش مي‌افزايد: بيشترين ميزان افزايش واردات در اين مدت از گمرکات فرودگاه امام خميني(ره)، اميرآباد و منطقه ويژه بوشهر بوده است که به ترتيب 56، 21 و 18درصد افزايش نشان مي‌دهد.
شايان ذکر است 3/87 درصد از وزن کالاهاي وارداتي هم در اين مدت از ده گمرک فوق‌الذکر ترخيص شده است.

علیرضاپرنده بازدید : 170 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)
شرکت سرمایه گذاری سپه با سرمایه ای بالغ بر 239 میلیارد و 200 میلیون تومان در شهریور 91 سبد سهام خود را با 23 درصد سرمایه گذاری در صنعت مواد و محصولات شیمیایی و 18 درصد در شرکت های فعال در زمینه استخراج کانه های فلزی بسته است.

این شرکت که در شهریور ماه مبلغ 2 میلیارد و 516 میلیون و 700 هزار تومان به عنوان ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاری در نظر گرفته بیش از 80 میلیارد و 800 میلیون تومان افزایش ارزش در "کچاد" و حدود 7 میلیارد تومان زیان در "خکاوه" را به ثبت رسانده است.

"وسپه" که در مرداد 91 تعداد 76 میلیون و 500 هزار سهم شرکت سیمان داراب را از طریق سازمان بورس اوراق بهادار واگذار نموده در شهریور ماه بیش از 1 میلیارد تومان سهام شرکت مخابرات ایران و نزدیک به 600 میلیون تومان سهام شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان را خریداری نموده و در عوض سهام شرکت های سنگ آهن گل گهر با سودی نزدیک به 1 میلیارد و 450 میلیون تومان و لیزینگ ایرانیان را با سود 73 میلیون تومان واگذار کرده است.

گفتنی است این شرکت سرمایه گذاری در 6 ماهه منتهی به خرداد 91 با رشد 23 درصدی سود حاصل از سرمایه گذاری ها و 60 درصدی سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها و رشد چشمگیر بیش از 15 هزار درصدی خالص درآمد متفرقه نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته برای هر سهم مبلغ 219 ریال سود خالص محقق نموده است.

علیرضاپرنده بازدید : 129 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

بر اساس اطلاعات و صورتهای مالی میاندوره ای ۶ ماهه منتهی به۱۳۹۱/۰۶/۳۱(حسابرسی نشده) شرکت از مبلغ ۳۵۱۳ ریال سود پیش بینی شده برای سال مالی ۹۱ مبلغ ۱۷۱۰ ریال سود محقق نموده است.(۱)شرکت پيش‌بيني سود هر سهم شرکت اصلي براي سال مالي ۹۰ را در تاريخ ۳۰/۰۹/۹۰ مبلغ ۳۹۱ر۲ ريال و در تاريخهاي ۰۴/۱۰/۹۰، ۱/۱۱/۹۰ و ۲۴/۱۲/۹۰ مبلغ ۶۳۳ر۲ ريال اعلام نموده بود که مطابق صورتهاي مالي حسابرسي شده مبلغ ۴۴۸ر۲ ريال محقق شده است. (۲) پيش‌بيني عملکرد سال مالي ۹۱ در مقايسه با عملکرد واقعي سال مالي قبل به‌ترتيب فروش ۳۳ درصدافزايش، بهاي تمام شدة کالاي فروش‌رفته‌ ۴۵ درصد افزايش، سود عملياتي ۲۶ درصد افزايش و سود پس از کسر ماليات ۴۹ درصد افزايش نشان مي‌دهد. (۳) شرکت پيش‌بيني سود هر سهم شرکت اصلي براي سال مالي ۹۱ را در تاريخهاي ۲۹/۱۱/۹۰ و ۲۴/۱۲/۹۰ (حسابرسي شده) مبلغ ۱۸۶ر۳ ريال، در تاريخ ۱۸/۰۴/۹۱ مبلغ ۳۲۷ر۳ ريال، در تاريخ ۰۹/۰۵/۹۱ مبلغ ۶۵۰ر۳ ريال (به بازار منعکس نگرديد)، در تاريخ ۱۰/۰۵/۹۱ و مطابق اطلاعات پيوست مبلغ ۵۱۳ر۳ ريال اعلام نموده است. شايان ذکر است که مطابق اطلاعات ارائه شده در تاريخ ۱۰/۰۵/۹۱ نرخ برابري ارز حاصل از فروش صادراتي در مفروضات پيش بيني مبلغ ۰۰۰ر۱۷ ريال به ازاي هر دلار منظور شده است ليکن در عملکرد واقعي دوره مالي منتهي به ۳۱/۰۶/۹۱ نرخ فوق الذکر مبلغ ۳۷۳ر۱۹ ريال به ازاي هر دلار منظور شده است. (۴) مطابق اطلاعات دريافتي، هيئت‌مديره در نظر دارد ۸۰ درصد از سود عملکرد سال مالي ۹۱ را جهت تقسيم بين سهامداران به مجمع عمومي عادي ساليانه پيشنهاد نمايد. (۵) شرکت پيش بيني سود تلفيقي هر سهم براي سال مالي ۹۱ را اعلام ننموده است. (۶) مطابق اطلاعات دريافتي، مبلغ ۴۶۳ر۱ ميليارد ريال (به ازاي هر سهم مبلغ ۳۶۶ ريال) از پيش بيني سود سال مالي ۹۱ ،بابت سهم شرکت پتروشيمي مارون از سود قابل تقسيم سالهاي ۹۰ و ۹۱شرکت پتروشيمي لاله مي باشد. سود حاصل از سرمايه گذاري در شرکت پتروشيمي لاله به دليل عدم برگزاري مجمع عادي ساليانه شرکت مزبور در زمان تهيه صورتهاي مالي، براي سال ۹۰ منظور نشده بود لذا در اطلاعات پيوست سهم شرکت پتروشيمي مارون از سود سال ۹۰ و ۹۱ شرکت پتروشيمي لاله به صورت تجميعي افشاء شده است. شايان ذکر است که شرکت پتروشيمي مارون مالک ۶۴ درصد از سهام پتروشيمي لاله بوده و مطابق صورتهاي مالي حسابرسي شده سود انباشته در پايان سال مالي ۹۰ شرکت مذکور ، مبلغ ۶۸۷ ميليارد ريال اعلام شده ليکن جزئيات پيش بيني سال مالي ۹۱ پتروشيمي لاله ارائه نشده است.

علیرضاپرنده بازدید : 152 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

بازار سرمایه ایران این روزها رنگ دیگری به‌خود گرفته است، به‌طوری که شاخص بورس بعد از ماه‌ها رکود، چهارشنبه هفته پیش یک رکورد تازه را در کارنامه خود به ثبت رساند.

 

علیرضاپرنده بازدید : 164 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

توماس اس بولکووسکی متخصص سرشناس روانشناسی بازار سهام در یکی از مقالات خود با عنوان ترس از موفقیت نوشته است: به خاطر می‌آورم در دوران کودکی‌ام هنگامی که باید به مدرسه می‌رفتیم از کنار یک رودخانه عبور می‌کردیم. گاهی برای شیطنت از طنابی که برای عبور از رودخانه در آنجا قرار داشت، استفاده می‌کردیم و هنوز به خاطر دارم که بیشتر اوقات از لاک‌پشت‌های رودخانه، از پاره شدن طناب و خیلی چیزهای دیگر می‌ترسیدم و جلو رفتن برایم دشوار بود.

علیرضاپرنده بازدید : 149 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند مجمع عمومی فوق العاده برگزار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می کند تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 16  روز شنبه هشتم مهرماه 91 درمحل باشگاه صنعت ومعدن به آدرس تهران، نیاوران، مابین کاشانک و دارآباد، خیابان شهید سباری (آجودانیه)، جنب موزه حیات وحش، خیابان شانزدهم برگزار می شود حضور بهم رسانند.

براساس این گزارش دستور جلسه این مجمع شامل تغییر سال مالی شرکت، تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس است

علیرضاپرنده بازدید : 117 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

اخباری از سرمایه گذاری آتیه دماوند با نماد واتی به گوش می رسد که در ارتباط با اثرات قابل توجه تعدیل های مثبت مکرر شیران می باشد. واتی مالکیت 35.04 درصدی شیران به تعداد بیش از 90 میلیون سهم را به قیمت تمام شده هر سهم به مبلغ 9529 ریال در ترکیب پرتفوی خود دارد که با توجه به گمانه زنی ها مبنی بر بازگشایی شیران در محدوده قیمتی 2860 تومانی (بیش از 3 برابر بهای تمام شده در پرتفوی واتی)، این امر می تواند سود و خالص ارزش داراییهای (nav) واتی را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهد. سود پیش بینی شده واتی برای سالجاری 85 ریال است که اثرات تعدیل شیران می تواند آنرا با 774 ریال افزایش به 859 ریال افزایش دهد. همچنین، خالص ارزش داراییهای واتی با شیران 2860 تومانی .

علیرضاپرنده بازدید : 128 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

به اطلاع می رساند از امروز 25 شهریورماه 1391 خرید و فروش آنلاین اوراق مشارکت و اوراق اجاره بر روی سیستم معاملاتی آنلاین و سامانه معاملاتی مفیدتریدر5 امکانپذیر شده است، در این خصوص محاسبه میزان سود روزشمار اوراق در خرید و فروش به صورت آنلاین انجام شده و در زمان فروش اوراق این مبلغ در همان لحظه شارژ خواهد شد. برای انجام معاملات کافی است نماد مربوط به این اوراق را به دیده بان بازار خود اضافه نمایید.

کارگزاری مفید

علیرضاپرنده بازدید : 131 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (1)

به گزارش خبرگزاري موج، اين صندوق ها باتشکيل سبد سرمايه‌گذاري ريسک سرمايه‌گذاري مستقيم افراد را كاهش مي‌دهد. شرکت تأمين سرمايه نوين در حال حاضر با مديريت 11 صندوق سرمايه گذاري، بازدهي بيش از 20.5 درصد را براي سرمايه گذاران خود فراهم کرده است. براين اساس صندوق ارمغان ايرنيان وتوس ايرانيان به عنوان صندوق هاي با درآمد ثابت و پيش بيني سود اين شرکت محسوب مي شوند که به ترتيب از سود دوره اي 20.56 و 20.43 درصدي برخوردارند. همچنين صندوق هاي نوين سامان، آتيه نوين، ارزش آفرينان دي و نهال سرمايه ايرانيان نيز از درآمد ثابت و تضمين شده برخوردار است که به ترتيب از سود دوره اي 21.06 و 20.81 و 21.26 و 20.57 درصدي بهره برده است.

علیرضاپرنده بازدید : 149 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

بیشترین بازدهی در یک ماه اخیر مربوط به چه سهامی بود؟

در حالی که از یک ماه گذشته شاخص با رشد نزدیک به 2000 واحد و بازدهی بیش از 8 درصد به عدد 25791 واحد رسیده است، بسیاری از نمادها بازدهی های رویایی را طی یک ماه اخیر برای سهامداران صبور خود به ارمغان آورده اند.

علیرضاپرنده بازدید : 116 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

اکونومیست در تازه‌ترین گزارش خود از افزایش سرانه تولید ناخالص داخلی ایران در سال‌های آتی خبر داد.
 

واحد اطلاعات اکونومیست در گزارش ماه آگوست خود سرانه تولید ناخالص داخلی ایران در سال گذشته را 5730 دلار برآورد و پیش‌بینی کرد که این میزان در سال جاری به شش هزار و 130 دلار افزایش خواهد یافت.
متخصصان اکونومیست انتظار دارند که طی سال آینده برای مردم ایران سرانه تولید ناخالص داخلی 6970 دلاری به ثبت برسد و این در حالی است که سرانه تولید ناخالص داخلی ایران در سال 93 به 7630 دلار خواهد رسید که افزایش 660 دلاری نشان می‌دهد.
در همین حال اعتقاد بر این است که سرانه تولید ناخالص داخلی ایران در سال 1394 به 8530 دلار افزایش خواهد یافت و سال 1395 سالی خواهد بود که سرانه تولید ناخالص داخلی ایران از مرز 9 هزار دلار فراتر رفته و برای این شاخص رقم 9720 دلار به ثبت خواهد رسید.

علیرضاپرنده بازدید : 142 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

 

تعدیل مثبت 400 درصدی هر سهم

 

 

 

 

 

 

 

شرکت مارگارین که به عنوان یکی از شرکت های مهم تولید روغن خوراکی فعالیت می نماید در تازه ترین گزارش اعلامی خود به بورس، سود 137 ریال خود را با 415 درصد رشد به 706 ریال برای سال مالی منتهی به 1391.9.30 افزایش داده است و در 6 ماهه اول سال نیز توانسته 48 درصد از آنرا یعنی 338 ریال از سود هر سهم را پوشش دهد. شرکت دلایل رشد 50 درصدی فروش، 370 درصدی سود عملیاتی و 415 درصدی سود هر سهم را حذف بخش عمده ای از تخفیفات روغن به مشتریان و افزایش تولید و فروش محصولات با حاشیه سود بالا (روغن آزاد) با توجه به شرایط بازار و کاهش هزینه های مالی، در نتیجه بخش عمده ای از فروش به نقد و تغییر در ترکیب مصرف مواد اولیه نموده است.

قبلا سیگنال این سهم رادر1360ریال داده بودیم.

علیرضاپرنده بازدید : 138 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: در پی بروز مسائلی در مورد یک پروژه ساختمانی شرکت نوسازی و ساختمان تهران،مدیرعامل این شرکت۳۰ میلیارد تومانی در مورد پروژه مذکور شفاف‌سازی کرد.

خبرگزاری فارس: یک شرکت ساختمانی۳۰ میلیارد تومانی شفاف‌سازی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، احمد ضیایی در پی بروز مسائلی در مورد یک پروژه ساختمانی و توقف نماد معاملاتی شرکت نوسازی و ساختمان تهران از 28 تیرماه برای تعدیل سود هر سهم، با ارسال نامه‌ای به مدیریت نظارت بر ناظران بورسی در مورد حل و فصل مسائل پروژه نوساکیش شفاف سازی کرد.

وی اعلام کرد: طبق اطلاعات ارسالی طی دوره مورد گزارش، شرکت موفق به تمدید قرارداد زمین47 هکتاری نوساکیش و پرداخت تعهدات معوق و ترتیب پرداخت عوارض و هزینه های مربوطه تا پایان سال 96 و به منظور شروع عملیات ساخت و ساز در سطح انبوه در زمین مورد قرارداد طی دوره تمدید کرده و با تلاش هیئت مدیره شرکت و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش تمامی موانع و مشکلات دادگاهی به نفع شرکت نوسازی و ساختمان تهران علی‌رغم مشکلات نقدینگی و رکود حاکم بر بازار سرمایه به سرانجام رسیده است.

علیرضاپرنده بازدید : 124 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

صندوق بازنشستگي با تغييرات جدي در هيات مديره مواجه شد. براساس گزارش منتشره، احسان يارمحمدي (نماينده صندوق بازنشستگي كشوري) جانشين بهروز مرادي در سمت مدير عاملي و عضو هيات‌مديره شده كه محمد اسفنديار و علي صدوقي از بازرگاني صندوق بازنشستگي كشوري و سرمايه‌گذاري آتيه صبا (رييس‌ و نايب رييس‌ هيات‌مديره) به همراه مجيد‌هاتف وحيد و كيارش مهراني از شركت‌هاي انبارهاي عمومي و خدمات گمركي و آزادراه اميركبير به عنوان اعضای حقيقي و جديد هيات‌مديره سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي معرفي شدند. در همين حال عدم انجام برخي از معاملات عمده برنامه ريزي شده توسط صندوق بازنشستگي موجب شده است تا تحقق درآمد فروش سرمايه‌گذاري‌هاي صندوق با ابهام مواجه شود و احتمالا كاهش سود اين شركت بالا تلقي شود.

علیرضاپرنده بازدید : 183 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

در بحبوحه این بازار، منابع موثق از تغییر قطعی رئیس سازمان خصوصی سازی به دلیل ارایه استعفای نوری به وزیر اقتصاد خبر می دهند و قرار است رئیس سازمان اقتصادی استان اصفهان چهارشنبه جاری یا هفته آینده جانشین نوری شود.

در شرایطی که دولت پیش از این از تخصیص ارز مرجع به پنج اولویت نخست کالاها یعنی کالاهای اساسی و مواد غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی، نهاده‌های دامی و کشاورزی، تولیدات صنعتی و مواد اوليه توليد خبر داده بود، حالا مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال صدور بخشنامه جدیدی از سوی بانک مرکزی، از مشروط شدن تخصیص ارز 1226 تومانی به اولویت‌های 3 تا 5 خبر می‌دهند. علت صف فروش شدن نمادهای لاستیکی و کائوچویی نیز به همین علت بود چرا که در این تقسیم بندی در رده چهارم قرار داشتند.

با تقسیم بندی صورت گرفته در خصوص ارز مرجع و تصمیمات جدید و هر روزه، باید تخصیص ارز مرجع به اکثر صنایع بورسی را منتفی دانست تا این مشکل نیز به مشکلات خیلی از صنایع بورسی از جمله خودوریی ها و فلزی ها اضافه شود.

حالا کمتر صنعتی در بورس پیدا می شود که مشکل نداشته باشد و با ریسک همراه نباشد. پتروشیمی ها به دلیل تحریم ها و مشکل صادرات و بیمه و اخذ عوارض صادراتی و تک نرخی شدن ارز، خودرویی ها به دلیل مشکلات تولید و نقدینگی، فلزی ها به دلیل نگرفتن ارز مرجع، بانکی ها به دلیل بدبینی مردم به آنها و افزایش نرخ پول و ...

علیرضاپرنده بازدید : 144 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

هفته هم آوایی اونس و دلار برای صعود 4.46 درصدی سکه

هفته ای برای صعود طلا و سکه

سهم 2.4 درصدی دلار و 2.3 درصدی اونس از صعود سکه

این هفته دلار و اونس با یکدیگر هم آوا شدند تا بازار طلا و سکه تهران شاهد صعود نرخ ها باشد؛ صعودی که البته در پایان هفته رقم خورد. در این هفته سکه با افزایش 31500 تومانی (4.46 درصدی) از 705500 تومان به 737000 تومان رسید. بنابراین سهم دلار از صعود 4.46 درصدی سکه، 2.46 و سهم اونس نیز 2.33 درصد بوده است.

علیرضاپرنده بازدید : 134 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (2)

چرا تغییرات طلا تا بدین حد زیاد است؟ چگونه می توانیم قیمت طلا را پیش بینی کنیم؟ چگونه می توان تاثیر سیاست های مختلف را بر قیمت طلا پیش بینی کرد؟ در این مطلب با توجه به هدف اقتصاد آنلاین در تقویت قدرت پیش بینی بازارها، به بررسی مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت طلا پرداخته شده و به این سوالات پاسخ گفته می شود.

علیرضاپرنده بازدید : 129 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (1)

صبح همگی بخیر

10:20

بازار سراسر منفی شد و فقط 14 واحد تا تکمیل سروشانه سقف شاخص باقیمانده انتظار دارم روند عرضه ها افزایش یابد و تا لحظات پایانی معاملات شاهد نزول بیشتر بازار باشیم. وغدیر بالاخره 400 تومان را شکست و به سمت 375 حرکت خواهد کرد. بترانس آماده بازگشایی بعد از مجمع است. فولاد تا 280 هم معامله میشود. سایپا به 160 نزدیک شده است. مپنا طبق تحلیل دیشب روی 220 دوام نیاورد و همرنگ بازار ریزش کرد و در محدوده 216 تا این لحظه معامله میشود.

10:30

خیلی از سهمها امروز چشمک میزنند ولی هیچکس جرات خرید ندارد و ارزش معاملات فقط 12 میلیارد تومان بوده. صف فروش ذوب آهن در 165 تومان و وساخت در 212 تومان بدجوری دراین بازار خودنمایی میکنند. کالسیمین هم به کف 500 تومان رسید.

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در مورد تحلیل های ارائه شده مسولیتی رانپذیرفته وصرفا جهت اطلاع رسانی می باشد تصمیم گیرنده نهایی شمائید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بازار مجازی ایران
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • خرید ssd samsung
  • چت روم
  • شبکه اجتماعی
  • آفبا
  • باغ عروسی
  • Artificial Intelligence Products
  • گن لاغری كاسمارا
  • خريد بدليجات
  • تراوين
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • دانلود آهنگ جدید
  • روغن ماساژ بدن
  • افزایش سایز سینه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دانلود کتاب
  • پایان نامه ارشد
  • بهترین سایت سرگرمی
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • خرید بازی ایکس باکس
  • خرید جم
  • اندروید
  • مدل تونیک زنانه
  • فروشگاه پوشاک
  • وی پی ان
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • بدليجات
  • خرید هاست
  • هوش مصنوعی
  • مدل مانتو
  • آموزش فتوشاپ
  • اکشن فتوشاپ
  • مطالب خواندنی
  • اجاره بخاری
  • سایت تفریحی
  • خرید بلیط هواپیما
  • مانیکور ناخن
  • ادکلن مردانه
  • چاقی صورت
  • خرید سرور مجازی
  • مکمل بدنسازی
  • جوک خنده دار
  • خرید اینترنتی
  • مرجع قیمتی محصولات
  • لیست قیمت محصولات
  • پودر چاقی
  • همکاری در فروش
  • آگهی رایگان
  • طراحی قالب وردپرس
  • خرید کریو
  • مشاوره خانواده
  • پی سی تولز
  • عکس بازیگران ایرانی
  • خرید تلویزیون
  • فروشگاه ساز
  • شارژ ایرانسل
  • همکاری در فروش
  • بک لینک
  • عکس بازیگران
  • دانلود آهنگ حامد زمانی
  • دانلود فیلم ایرانی
  • دانلود آهنگ
  • تعمیر خودرو
  • فروش اسپمر
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • آگهی استخدام
  • فروش بک لینک
  • چت روم
  • فروش لوازم یدکی خودرو
  • خاله زنک
  • دانلود جدیدترینها
  • هندزفری تغییر صدا
  • الزعفران
  • پيش فروش در منطقه 22
  • دانلود فيلم
  • توپ لباسشويي
  • ژل زناشويي تاخيري
  • هندزفري تغيير صدا
  • افزايش فروش و کسب درآمد
  • خريد توپ لباسشويي
  • دانلود آهنگ
  • فروشگاه اينترنتي
  • مدل لباس
  • کسب درآمد از فروش فايل هاي خودتان و ديگران
  • بهترين فروشگاه ساز فايل و همکاري در فروش
  • خريد و فروش فايل مقاله و پايان نامه
  • لباس ني ني
  • کسب درآمد از کوتاه کردن لينک
  • بيوگرافي بازيگران
  • فروشگاه
  • گردنبند
  • تريلر فيلم
  • دانلود فيلم
  • بروز
  • فروش تابلو دکوراتيو
  • خريد شال جادويي
  • زيورآلات
  • فاني بافت
  • پاورپوينت
  • بازارچه خريد و فروش
  • آپلود عکس
  • اس ام اس
  • سايت هواداران استقلال
  • طراحي ابرو
  • شابلون طراحي ابرو
  • پد اتو
  • خريد شارژ ايرانسل
  • دانلود فيلم جديد
  • آموزش آنلاين
  • تفريحي
  • اخبار هنري
  • دانلود آهنگ جديد
  • گيره کوچک کننده بيني
  • گيرنده ديجيتال usb
  • خريد ساعت مچي g shock
  • خريد ساعت شنا
  • ليف جادويي
  • فروشگاه پرشين شاپ
  • دانلود آهنگ
  • آپلود عکس
  • آهنگ پيشواز
  • اخبار جهان فناوري
  • لباس مجلسي
  • گالري عکس
  • اس ام اس عاشقانه
  • لباس مجلسي
  • گالري عکس
  • اس ام اس عاشقانه
  • چت روم
  • اس ام اس
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 1,552
  • بازدید کلی : 73,265